De diaconie wil graag de komende jaren vanuit het nieuwe beleidsplan een bijdrage leveren aan het mogelijk maken dat mensen elkaar kunnen ontmoeten.
Al gauw werd het idee geopperd om met elkaar te gaan eten. Dit hebben we in samenwerking met Vitis uitgewerkt en vanaf januari 2023 zijn we begonnen met maandelijks een lunch te organiseren voor iedereen die daar zin in heeft en graag mensen wilt ontmoeten. We doen dit in de Hoeksteenzaal en iedereen is welkom.
Opgeven kan bij Beadini de Vries tel: 06 22991078 of via e-mail: b.de.vries@pgmonster.nl
meer info: https://www.bijmekaar.nl/buurtrestaurants
Bezoekadres
Burg. Kampschöerstraat 25
2681 AB Monster
tel. (0174) 213 959

